vrijdag 17 juni 2011

Muziek.

Hey!

Vandaag ga ik het hebben over muziek. Muziek. Tsja, voor mij is muziek erg belangrijk. Zonder muziek, had mijn leven er anders uit gezien. Ik luister ook naar muziek per stemming. Ben ik verdrietig, klassiek, vrolijk pop, boos hardrock ;p etc.


Muziek kan heel veel voor een mens betekenen. Ze kunnen met muziek uitdrukken wat ze willen, wat ze bedoelen, wat ze voelen. Soms zegt muziek nog meer dan woorden.


Een paar van mijn favoriete liedjes op dit moment zijn:

E.T. - Katy Perry ft B.O.B.
The Partysquad - Ik ga hard
Katy Perry - Pearl
Train - Drops of Jupiter
Katy Perry - Teenage Dream
KT Tunstall - Suddenly I See

En verder nog veel meer liedjes, maar dat wordt saai als je dat allemaal moet gaan lezen ;p.

Nou, dan is mijn vraag aan jullie: Wat vind jij de leukste liedjes op dit moment ?

1 opmerking: