woensdag 15 juni 2011

Mijn ervaringen met Nyan Cat.

Hey!

Jullie kennen het vast wel, dat deuntje dat de hele tijd in je hoofd blijft hangen. Dat telkens weer wordt herhaald, en herhaald, enz. Juist ja. Nyan Cat.
Laatst zat ik te kijken op youtube, naar de Annoying Orange. (Ja, er is ook een Annoying Orange versie van Nyan Cat ) Nou, daar keek ik dus naar en ik dacht, 'Wat een verschrikkelijk lied, laat ik het origineel maar opzoeken.' Nouja, dit had ik dus beter niet kunnen doen. Het origineel was nog erger. Het enige dat ze in het liedje zingen is: ''Nyan, Nyan, Nyan, Nyan, Nyan, Nyan, Nyan, Nyan.'' Mooie lyrics hea :p Nee, maar ik wordt gewoon gek van dat lied. Zo gek dat ik het op m'n i-Pod heb gezet ;p. De reacties die ik van m'n vriendinnen kreeg op dat lied, hun hadden hem nog nooit gehoord, was gewoon geniaal. De eerste 10 seconden vonden ze het op zich wel leuk, maar hoe langer het duurde, hoe geïrriteerder ze werden. Haha. Nouja, toen kwam ik dus op een website terecht met non stop nyan cat ;o'
Je kan daarop zelfs je score bijhouden en op twitter plaatsen ;a.
Best wel geniaal.

Zo lang heb ik het uitgehouden:

Whaaaaa!


Mariskaax

Geen opmerkingen:

Een reactie posten